Droga sławy
To ekscytująca i inspirująca prawdziwa historia drużyny, która na zawsze zmieniła oblicze koszykówki akademickiej – i całego kraju! Josh Lucas wciela się w postać przyszłego trenera Galerii Sław (Hall of Fame) Don Haskinsa z maleńkiego Texas Western University, który łamie konwenanse i po prostu wystawia najlepszych graczy, jakich może znaleźć: pierwszy w historii całkowicie afroamerykański skład. W burzliwych czasach zmian społecznych i politycznych, ich nieprawdopodobny sukces wywołuje fale wstrząsów w całym sporcie, które podążają za słabszymi Minersami aż do epickiego starcia z całkowicie białą, zajmującą pierwsze miejsce w rankingu drużyną Kentucky o mistrzostwo kraju!