Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy
Wizjoner kina, J.J. Abrams, powołał do życia najważniejsze filmowe wydarzenie obecnego pokolenia. Kylo Ren i Najwyższy Porządek powstają z popiołów Imperium, a Luke Skywalker znika bez śladu, kiedy galaktyka potrzebuje go najbardziej. Młoda zbieraczka złomu, Rey, i były szturmowiec, Finn, razem z Hanem Solo i Chewbaccą, dołączają do poszukiwań tego, który może przywrócić pokój w galaktyce.