La Legge Del Numero Uno
Oszust, lokalny gangster i estoński włamywacz, specjalizujący się w nielegalnym handlu. Tych trzech więźniów nie ma ze sobą nic wspólnego, poza nadzieją, że rozmowa z sędzią doprowadzi do ich uwolnienia. Oczekując w celi mężczyźni przekonani, że tylko jeden z nich otrzyma zezwolenie, rozpoczynają bezwzględny pojedynek, aby zapewnić sobie bilet do wolności.