Głębia
W „Głębi” dwoje dzieci podczas obozu kajakowego dryfuje na jeziorze, próbując znaleźć wspólny język i zrozumieć, jak widzi świat ta druga osoba. To pierwszy film Pixara z porozumiewającą się niewerbalnie autystyczną postacią.