Kończy się oferta 6 maja
Dowiedz się, kto był grzeczny, a kto nie dzięki temu wspaniałemu wspólnemu świętowaniu Bożego Narodzenia. W tym oryginalnym filmie o odkrywaniu prawdziwej radości płynącej ze Świąt do Mikiego, Minnie i ich przyjaciół dołącza Święty Mikołaj. Zobacz prześmieszne wygłupy starego Kaczora Donalda, który na darmo stawia opór magii Świąt. Śmiej się z Mikim i Pluto, którzy dostają najważniejszą lekcję o mocy przyjaźni.