Mucha
Bliski ważnego odkrycia naukowiec zamienia się w muchę, gdy jego eksperyment kończy się niepowodzeniem.
W remake’u kultowego filmu z 1958 roku młody naukowiec zamienia się w muchę w wyniku nieudanego eksperymentu.