Obcy: Romulus
Ten trzymający w napięciu horror science fiction przenosi legendarną serię „Obcy” z powrotem do jej kultowych korzeni. Podczas przeszukiwania zakamarków opuszczonej stacji kosmicznej grupa młodych kolonizatorów staje twarzą w twarz z najbardziej nieustępliwą i zabójczą formą życia w kosmosie. W filmie “Obcy: Romulus” grają Cailee Spaeny, David Jonsson, Archie Renaux, Isabela Merced, Spike Fearn i Aileen Wu. Reżyserowany przez mistrza horroru Fede Alvarezna podstawie scenariusza Alvareza i jego stałego współpracownika, Rodo Sayaguesa. Scenariusz oparto ma postaciach stworzonych przez Dana O’Bannona i Ronalda Shusetta. Za produkcję odpowiada Ridley Scott, reżyser oryginalnego "Obcego", a także filmów "Prometeusz" i "Obcy: Przymierze". Partnerują mu Michael Pruss i Walter Hill.