Odlot
Karol Fredricksen, emerytowany sprzedawca balonów, dawniej wielki marzyciel i rozrabiaka, ulatuje ku niebu w swoim własnym domu uczepionym do tysiąca baloników. Nie wie, że ma pasażera na gapę – skauta z Synów Dzikiej Przyrody imieniem Russel.
Mistrzowie animacji ze studia Pixar oraz reżyser niezapomnianego filmu „Potwory i Spółka” przedstawiają komedię, która na pewno podniesie cię na duchu. Karol Fredricksen, emerytowany sprzedawca balonów, pewnego dnia postanawia zrealizować marzenie życia i wyruszyć w podróż do Podniebnych źródeł w Ameryce Południowej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że Karol podróżuje we własnym domu unoszonym przez setki balonów, a w wyprawie towarzyszy mu pasażer na gapę – „Syn Dzikiej Przyrody”, ośmioletni Russel. Prawdziwa przygoda rozpoczynają się jednak dopiero po dotarciu na miejsce, gdzie ten niedobrany duet podróżników spotyka niezwykłych przyjaciół: mówiącego ludzkim głosem psa Asa i wyjątkowego ptaka Stefana. Odkrywając sekrety dżungli w takim towarzystwie, Karol zdaje sobie sprawę, że na największą przygodę życia nigdy nie jest za późno.