Patrz jak kręcą
W Londynie w latach pięćdziesiątych podczas prac nad filmową wersją przebojowej sztuki dochodzi do największego zabójstwa w historii – ginie kluczowy członek ekipy. Zmęczony życiem inspektor i jego gorliwa pomocnica podejmują się prowadzenia sprawy, wkraczając w pełne przepychu i mroczne podziemia teatru, by na własne ryzyko rozwiązać śledztwo.
W latach pięćdziesiątych podczas prac nad filmową wersją przebojowej sztuki dochodzi na londyńskim West Endzie do największego zabójstwa w historii – ginie kluczowy członek ekipy. Zmęczony życiem inspektor Stoppard i jego gorliwa nowicjuszka, posterunkowa Stalker, podejmują się prowadzenia sprawy, wkraczając w pełne przepychu i mroczne podziemia teatru. Im bardziej badają tajemnicze zabójstwo, tym bardziej zdają sobie sprawę, że robią to na własne ryzyko.