Pinokio
„Pinokio” to film aktorski z wykorzystaniem technologii CGI, opowiadający znaną i uwielbianą historię drewnianej kukiełki, która pokonuje liczne wyzwania, by w końcu zamienić się w prawdziwego chłopca. Do najważniejszych postaci w filmie należą też Gepetto, snycerz, którzy stworzył Pinokia i kochał go jak własnego syna; Hipolit Świerszcz, przewodnik i „głos sumienia” Pinokia; Błękitna Wróżka; Pan Lis; Sofia oraz Woźnica.