Akcja i przygoda, Fantasy
Dorotka odkrywa, że jej dawni przyjaciele zostali zamienieni w kamień, a Szmaragdowe Miasto popadło w ruinę. Wraz z nowymi przyjaciółmi Dorotka walczy ze złą księżniczką Mombi i złym królem Nome.
W tej drugiej ekscytującej odsłonie przygód opartych na książkach z cyklu o „Krainie Oz” L. Franka Bauma Dorotka wraca do krainy swoich marzeń. Kiedy odkrywa, że jej dawni przyjaciele zostali zamienieni w kamień, nowi przyjaciele Tik Tak, Kuba Dyniogłowy i Gump pomagają jej walczyć z niebezpiecznymi nowymi wrogami, w tym przerażającymi Kolarzami, polującą na głowy księżniczką Mombi i złym królem Nome. Czy Dorotka zdoła uratować dawnych przyjaciół i przywrócić świetność Szmaragdowemu Miastu?