Lizzie McGuire
Lizzie McGuire z przyjaciółmi świętuje ukończenie szkoły wycieczką klasową do Włoch. Tam Lizzie zostaje wzięta za Isabellę, największą włoską divę muzyki pop i zakochuje się w Paolo, byłym chłopaku i scenicznym partnerze Isabelli.
Żegnaj, domu! Witaj, Rzymie! Dołącz do ulubienicy Ameryki, Lizzie McGuire, w jej podróży życia. Lizzie z przyjaciółmi z klasy świętuje ukończenie szkoły, wybierając się do Włoch, aby skosztować dolce vita i fantastycznej pizzy. W wirze komicznych wydarzeń Lizzie zostaje pomylona z największą włoską divą muzyki pop, Isabellą i zakochuje się w Paolo, jej przystojnym partnerze scenicznym. Przemieniona z niezdarnej nastolatki w międzynarodową gwiazdę muzyki pop, Lizzie staje przed życiowym wyborem. Czy stanie się nową sensacją włoskiej piosenki będzie też oznaczało opuszczenie rodziny i przyjaciół? Lizzie musi zdobyć się na nową odwagę i dokonać rzeczy, o których nigdy nie myślała, że są możliwe.