The Omen
Seria wstrząsających zgonów sprawia, że amerykański ambasador w Wielkiej Brytanii jest przekonany, że jego pięcioletni syn jest Antychrystem.
Syn Szatana przybył na Ziemię i nie zamierza pozwolić, by ludzcy rodzice weszli mu w drogę. Kiedy ciąża jego żony Katherine (Lee Remick) kończy się urodzeniem martwego dziecka w rzymskim szpitalu, amerykański dyplomata Robert Thorn (Gregory Peck) podstawia inne dziecko, którego matka zmarła. Mały Damien (Harvey Stephens) rozwija się, ale podczas przyjęcia z okazji jego piątych urodzin w tajemniczy sposób umiera jego opiekunka. Ojciec Brennan (Patrick G. Troughton) również umiera po ostrzeżeniu Thorna, że adoptował syna Lucyfera. Podczas gdy nowa, groźna niania, pani Baylock (Billie Whitelaw), pilnie chroni Damiena, obawy Thorna nasilają się, gdy fotograf Jennings (David Warner) pokazuje mu zdjęcia z przyjęcia Damiena, na których widnieją znaki sugerujące, że niania i Brennan zginęli. Thorn udaje się do Bugenhagena (Leo McKern), egzorcysty, który potwierdza tożsamość Damiena i mówi Thornowi, że jedynym rozwiązaniem jest zabicie jego adoptowanego syna. W miarę jak przybywa ciał, Thorn stara się wypełnić swój obowiązek, ale ufa, że prawo może stanąć na drodze do uratowania świata przed przyszłym Armagedonem.