Powrót czarodziejów: Alex kontra Alex
Rodzina Russo jedzie do Włoch, aby spotkać się ze swoimi krewnymi, ale gdy Alex próbuje udowodnić, że jest kimś więcej niż tylko beztroską młodą czarodziejką, niechcący używa zaklęcia, w wyniku którego tworzy dobrą Alex i złą Alex.
W odcinku „Powrót czarodziejów: Alex kontra Alex” rodzina Russo jedzie do włoskiej Toskanii, aby spotkać się ze swoimi krewnymi, ale gdy Alex próbuje udowodnić, że jest kimś więcej niż tylko beztroską młodą czarodziejką, niechcący używa zaklęcia, w wyniku którego tworzy dobrą Alex i złą Alex. Gdy zła Alex angażuje się w plan przejęcia władzy nad światem opracowany przez czarującego młodego czarodzieja, dobra Alex musi znaleźć sposób na ocalenie swojej rodziny i całej ludzkości, co prowadzi do epickiej bitwy między dwiema wersjami jej samej – a to wszystko na szczycie krzywej wieży w Pizie.