Turner i Hooch
Laureat Oscara Tom Hanks w roli Scotta Turnera, pedantycznie porządnickiego detektywa, którego uporządkowany świat schodzi na psy, gdy poznaje swojego nowego partnera – nieokiełznanego, śliniącego się psa ze złomowiska o imieniu Hooch. Hooch nie jest najlepszym przyjacielem człowieka. A już na pewno nie jest przyjacielem Turnera, któremu wywraca życie do góry nogami, rujnując mieszkanie, karierę i rozkwitającą miłość. Ten niedobrany duet rozpoczyna nieustanną próbę sił, która skończy najbardziej nieoczekiwaną przyjaźnią w dziejach. Turner i Hooch to trzymająca w napięciu sensacyjna komedia pełna zwariowanych zwrotów akcji.