Załoga G
Zespół świetnie wyszkolonych świnek morskich pracujących dla FBI ma uratować świat, gdy ich misja zostaje odwołana. Lecz lojalni futerkowi agenci ignorują rozkazy i kontynuują swoje niebezpieczne zadanie.
Gdy Załoga G, elitarny zespół doskonale wyszkolonych świnek morskich, ma akurat uratować świat, FBI rozwiązuje ich tajną jednostkę. Lecz nasi bohaterowie akcji nowej generacji – lojalny szef grupy Darwin, charakterny ekspert od broni Blaster, zabójczo piękna artystka sztuk walki Juarez i wlokący się w ogonie Hurley – nie dadzą się powstrzymać. Mają najnowocześniejszy sprzęt szpiegowski, FBI siedzi im na ogonkach, więc sierść będzie fruwać w ich wyścigu z czasem, aby uratować świat.