CODE GEASS Rozé of the Recapture
Trwa rok siódmy epoki Kowa. W dawnym bloku Hokkaido żyją bracia znani jako Bezimienni Najemnicy. Cesarz Callis al-Britannia próbuje pogrążyć świat w chaosie z pomocą swojego sługi Norlanda i jego Rycerzy Einberg. Rozé i Ash ruszają z Północy.
Trwa rok siódmy epoki Kowa. W dawnym bloku Hokkaido okupowanym przez Nowe Imperium Brytyjskie żyją bracia najemnicy znani jako Bezimienni Najemnicy. Starszy z nich, Ash, jest niesamowicie wysportowanym i uzdolnionym pilotem Rycerzy Mroku, natomiast młodszy, Rozé, mocno stąpa po ziemi – nadzoruje zbieranie informacji i planowanie strategii. Dzięki nieprzeniknionej ścianie energii zwanej Murem Situmpe od czterech lat setny cesarz Callis al-Britannia, który powstrzymał rewolucję Czarnych Rycerzy, próbuje ponownie pogrążyć świat w chaosie z pomocą swojego sługi Norlanda i jego Rycerzy Einberg.