Europa z powietrza
Europa z powietrza – w serii spektakularnych podróży oglądamy z niezwykłej perspektywy Niemcy, Włochy, Holandię, Polskę, Hiszpanię czy Wielką Brytanię i ich charakterystyczne obiekty. Odkrywamy, jak tradycja, inżynieria i środowisko naturalne ukształtowały ten wspaniały kontynent – żywy portret tych terenów oraz ludzi kultywujących tradycję.