Guilty Pleasures
Guilty Pleasures to temat przewodni programu 24Kitchen. W każdym odcinku znani Holendrzy opowiadają o swoich sekretnych nawykach żywieniowych i dzielą się swoimi ulubionymi grzesznymi przyjemnościami. Szef kuchni 24Kitchen Perry de Man nadaje tym potrawom oryginalny charakter.
Guilty Pleasures to temat przewodni programu 24Kitchen. W każdym odcinku znani Holendrzy opowiadają o swoich sekretnych nawykach żywieniowych i dzielą się swoimi ulubionymi grzesznymi przyjemnościami. Szef kuchni 24Kitchen Perry de Man nadaje tym potrawom oryginalny charakter. Wspólnie przygotowują wykwintną wersję dania. Czy celebryci docenią nowe podejście?