Bak met Miljuschka
W swoim nowym programie Miljuschka zabiera nas w podróż, tym razem po świecie wypieków. Przygotowuje najsmaczniejsze dania, wśród których nie może zabraknąć jej słynnego sernika. W każdym odcinku pokazuje, jak łatwo można stworzyć kilka wypieków z jednego rodzaju ciasta. Nie musisz być mistrzem cukiernictwa, aby piec, a Miljuschka demonstruje to w swoim surowym i humorystycznym stylu.
Miljuschka przygotowuje klasyczne holenderskie „bokkenpootjes” oraz lizaki bezowe.
Miljuschka przygotowuje dwa ciasta: nadziewane czekoladą oraz maślane z przyprawami korzennymi.
Miljuschka przygotowuje kokosowe ciasto w kształcie serca oraz luksusowe kokosowe makaroniki.
Miljuschka zamienia ciasto na croissanty w oszukaną babkę oraz drzewko z camembertem.
Miljuschka przygotowuje trójkolorowe ciasteczka oraz ciasto kruche z karmelem i czekoladą.
Miljuschka przygotowuje holenderskie „mergpijpjes” oraz czekoladowe ciastka z malinami.