Strażniczka prawdy
Kristin Chenoweth wraca do rodzinnego miasta w Oklahomie, by zbadać autentyczną sprawę trzech dziewczynek, które znaleziono zamordowane po ich pierwszej nocy na wyjazdowym obozie. Polowanie na zabójcę i rozprawa z udziałem podejrzanego trzymały w napięciu cały kraj latem 1977 roku. Kilkadziesiąt lat później niejasności wokół sprawy wciąż nie dają spokoju społeczności Tulsy.
Nagradzana aktorka i piosenkarka Kristin Chenoweth wraca do rodzinnego miasta w Oklahomie, by zbadać sprawę dogłębnie wstrząsających zabójstw. „Keeper of the Ashes” odtwarza prawdziwą historię trzech dziewczynek z Oklahomy, które znaleziono zamordowane po ich pierwszej nocy na wyjazdowym obozie. Tragedia, jak również wszczęte polowanie na zabójcę i rozprawa z udziałem podejrzanego trzymały w napięciu cały kraj latem 1977 roku. Kilkadziesiąt lat później niejasności wokół sprawy wciąż nie dają spokoju społeczności Tulsy, lokalnym organom ścigania i rodzinom ofiar.