Twój Victor
Na podstawie uznanej powieści Becky Albertalli „Simon kontra inni homo sapiens” powstał w 2018 roku przełomowy film „Twój Simon”. Serial „Twój Victor” opowiada o życiu Victora, ucznia Creekwood High, gdy ten poznaje siebie, przeżywa problemy w domu, adaptuje się w nowym mieście, a także odkrywa swoją orientację seksualną. W trudnych chwilach, gdy nie radzi sobie w szkole, zwraca się do Simona o pomoc.