MPower
Każdy odcinek „MPower” opowiada historie i nieznane dotąd epizody z życia najbardziej znanych kobiet w uniwersum Marvela. Twórczynie filmów o Strażnikach Galaktyki, Wakandzie, Kapitan Marvel i Szkarłatnej Wiedźmie dzielą się swoimi doświadczeniami, a fanki opowiadają, jak filmy Marvela zmieniły ich życie.
Seria „MPower” przedstawia historie Carol Danvers, Wandy Maximoff oraz bohaterek „Czarnej Pantery” i „Strażników Galaktyki”, od pierwszego pojawienia się w komiksach Marvela, aż po MCU. Archiwalne nagrania, animacje i szczere rozmowy pomagają nam zrozumieć, jak wielki wpływ wywarły na fanów z całego świata.