Soprano: Śpiewaj albo giń
Serial dokumentalny "Soprano: śpiewaj albo giń" opowiada historię Saïda M'Roumbaby, syna imigrantów z Komorów, urodzonego w północnej części Marsylii, a obecnie jednego z najpopularniejszych francuskich artystów. Serial zdradza klucz do sukcesu rapera - przyjaźń na śmierć i życie, która połączyła go z trójką innych artystów występujących w tej sadze - Matéo, Mejem oraz Djamalim.
Serial dokumentalny "Soprano: śpiewaj albo giń" opowiada historię Saïda M'Roumbaby, syna imigrantów z Komorów, urodzonego w północnej części Marsylii, a obecnie jednego z najpopularniejszych francuskich artystów. Serial zdradza klucz do sukcesu rapera - przyjaźń na śmierć i życie która połączyła go z trójką innych artystów występujących w tej sadze - Matéo, Mejem oraz Djamalim. Czwórka przyjaciół poznała się na swoim blokowisku w latach '90. Doświadczyli razem wielu radosnych chwil, ale i cierpienia, poniżenia, niepowodzeń i triumfów. Śledząc przygody tej paczki, która dzięki talentowi i uporowi uciekła z biedy, by stworzyć muzyczne imperium, poznajemy też szerszą historię - Marsylii, różnorodności Francji oraz rapu, na przestrzeni ponad trzydziestu lat.