Dramă, SF
Stockholmul e acum sub ape, iar stațiile liniei albastre de metrou sunt cele mai vechi locuri din oraș rămase locuibile. Aici viața merge mai departe. Deși societatea e pe cale să fie strivită de presiunea crescândă a apei, dorința cea mai arzătoare a lui Nikki este să se împace cu fostul ei iubit.
Stockholmul e acum sub ape, iar stațiile liniei albastre de metrou sunt cele mai vechi locuri din oraș rămase locuibile. Aici viața merge mai departe. Deși societatea e pe cale să fie strivită de presiunea crescândă a apei, dorința cea mai arzătoare a lui Nikki este să se împace cu fostul ei iubit. Scurtmetrajul ne prezintă viața trăită cu ochelari de cal și cum dansăm cu toții direct către dezastru.