Cien libros juntas
După aproape 100 de cărți citite împreună, cinci pensionare decid să petreacă un weekend într-o pensiune la munte pentru a sărbători a zecea aniversare a clubului lor de carte. Acolo, ele vor evalua ce le-au oferit aceste întâlniri și, ca de obicei, vor dezbate orice.