Clopoțica și comoara pierdută
Lăsați-vă imaginația să zboare alături de cea mai iubită zână și porniți alături de Clopoțica dincolo de Valea Ielelor, într-o incitantă aventură! Anul acesta, Marele Bal de Toamnă coincide cu luna albastră a recoltei - și zânele pot folosi piatra lunii pentru a reîntineri copacul cu praf magic, sursa magiei lor. Dar Clopoțica pune în pericol întreaga Vale și trebuie să treacă marea pentru a repara ceea ce a stricat. Cu ajutorul prietenului ei Terence și al licuriciului Scăpărici, Clopo descoperă cea mai mare comoară din lume. O poveste despre prietenie pe care toată familia o va îndrăgi!