Clopoțica
Pătrundeți în lumea secretă a Văii Ielelor și ascultați pentru prima oară povestea celei mai faimoase zâne Disney în pelicula „Tinker Bell”. V-ați întrebat vreodată cum își capătă natura strălucirea? Cine îi dă lumină și culoare odată cu schimbarea anotimpurilor? Pe tărâmul aventurii și misterelor, Clopoțica și cele patru prietene ale sale transformă iarna în primăvară și, cu ajutorul încrederii și a unui pic de praf de zâne, află cât de important este să rămână ele însele. Plină de imaginație, această poveste fermecătoare cu zâne va fi o încântare pentru întreaga familie!