Alături de Clopoțica, Peter Pan și Băieții pierduți, o cunoașteți pe Jane, fiica lui Wendy, care nu crede în poveștile cu zâne și pirați ale mamei ei până ce căpitanul Hook o ia în țara de Nicăieri.
Alături de Clopoțica, Peter Pan și Băieții pierduți, o cunoașteți pe Jane, fiica lui Wendy, care nu mai crede în poveștile cu zâne și pirați ale mamei ei până când căpitanul Hook o răpește și o duce în țara de Nicăieri. Vicleanul pirat complotează să-i captureze pe Peter și Clopoțica, a cărei lumină se stinge pentru că Jane nu crede în zâne. Acum doar Jane, prima Fată pierdută, îi poate salva, dar trebuie să apeleze la încredere... și praf de zâne.