Clopoțica și aventurile ei în lumea oamenilor
Înainte să-i cunoască pe Wendy și Băieții Pierduți, Clopoțica a întâlnit-o pe Lizzy, o fetiță care credea în zâne. „Clopoțica și aventurile ei în lumea oamenilor” începe vara, pe frumoasele pajiști ale Angliei. Când Lizzy o descoperă pe Clopoțica, lumile lor se unesc, iar între zână și fetița curioasă care are nevoie de o prietenă se naște o puternică legătură. În această aventură de familie, zânele zboară la Londra și lansează o îndrăzneață operațiune de salvare, dar Clopoțica își asumă un risc uriaș, punând în pericol siguranța și viitorul întregului ei neam.