Booba: Food Puzzle
Faceți cunoștință cu favoritul tuturor, Booba, care preia frâiele și devine chef și coprezentator al unei emisiuni culinare. Adună-ți prietenii sau familia și gătește alături de Booba, care-și folosește imaginația curioasă, impulsivă și extravagantă pentru a-ți arăta cum să prepari feluri de mâncare amuzante și gustoase, alături de prietenii săi, Twinkle și Spike.
Booba și Twinkle își fac debutul culinar decorând clătite în „Ghicitori în farfurie”.
Booba și Twinkle pregătesc o masă festivă de Crăciun cu cele mai delicioase bunătăți!
Booba și Twinkle dau viață unor vafe delicioase, transformându-le în iepurași și dinozauri!
Inginerii Booba și Twinkle vă așteaptă într-o aventură mexicană însorită cu trenul taco!