Pe uscat: Orașul scufundat al piraților
Ascunse sub apele portului Kingston din Jamaica se află ruinele celui mai mare oraș al piraților din toate timpurile, Port Royal. La 7 iunie 1692, un cutremur urmat de un tsunami a distrus orașul. Arheologul dr. Jon Henderson folosește cele mai recente tehnologii pentru a dezvălui pentru prima dată întreaga măreție a celor 133 de mii de metri pătrați ai orașului scufundat.