Fantomele din Le Havre
Într-un apartament din Le Havre – un oraș-port industrial din nord-vestul Franței – un cadavru mumificat este găsit într-un horn. Căpitanul de poliție Ariane Salles este trimisă să investigheze, împreună cu prietenul și colegul ei Gaspard Lesage. Complotul se adâncește pe măsură ce încearcă să identifice cadavrul. O familie locală respectată pare să fie legată de caz.