Het Echte Leven
„In Real Life” este despre Martin, un tânăr regizor, care lucrează la un film de lung metraj în care prietena lui joacă rolul principal. În acest film, ea trebuie să înceapă o relație cu un alt bărbat. Totuși, lucrurile nu merg bine atunci când Martin îl concediază pe partenerul ei din film și îl înlocuiește cu Dirk, un membru al echipei fără experiență în actorie. Viața reală preia controlul.