Alleen Eline
Fizioterapeuta socială Eline are un nou loc de muncă. Acolo se află una dintre pacientele ei, Joy. Eline devine din ce în ce mai intrigată de Lars, tatăl lui Joy, un om de afaceri care pare mai preocupat de cariera sa în afaceri decât de recuperarea lui Joy.