Poveste de dragoste John F. Kennedy Jr. și Carolyn Bessette
O miniserie ce explorează chimia incontestabilă, idila fulgerătoare și căsnicia celebră dintre John F. Kennedy Jr. și Carolyn Bessette, a căror poveste de dragoste a captivat o națiune întreagă.
Miniseria FX „Poveste de dragoste: John F. Kennedy Jr. și Carolyn Bessette” explorează chimia de necontestat, idila fulgerătoare și căsnicia celebră ale unuia dintre cele mai emblematice cupluri ale secolului XX. Primul capitol din antologia „Poveste de dragoste” a lui Ryan Murphy se inspiră din cartea lui Elizabeth Beller, „Once Upon a Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy”. El era prințul neîncoronat al Americii. Sub privirile publicului a devenit un burlac adorat și o senzație media. Ea era un star în toată regula. Foarte independentă și cu un stil unic, a avansat de la asistentă de vânzări la director executiv la Calvin Klein, devenind confidenta fondatorului. Pe măsură ce povestea de iubire dintre JFK Jr. și Carolyn începea să captiveze o țară întreagă, faima copleșitoare și atenția presei amenințau să-i despartă. Serialul urmărește călătoria complexă și sfâșietoare a unui cuplu a cărui iubire privată a devenit o obsesie națională.