Alles stroomt
Când Damiaan se mută, mama lui își găsește o nouă iubire, un căpitan de șlep, și își părăsește casa. Rămași fără ancoră, mama și fiul se îndepărtează, iar legătura lor este greu încercată de distanță. Poate supraviețui relația lor atunci când curenții vieții îi trag în direcții opuse?