Falklands: Island of Secrets
În 1980, cu doi ani înainte de războiul care a făcut faimoase insulele, un tânăr marinar militar britanic pe nume Alan Addis a ieșit dintr-un bar din Insulele Falkland și a dispărut. Misterul dispariției sale a rămas nerezolvat mai bine de 40 de ani.