Dọlápò is Fine
Fiindcă în curând va părăsi internatul ei foarte britanic, Dọlápọ̀ este forțată să-și ascundă părul natural și să-și schimbe numele pentru a obține un loc de muncă în oraș. Dọlápọ̀ își cumpără o perucă, dar părul din perucă o determină să reflecteze la originile sale incerte și este forțată să-și reconsidere propriile presupuneri despre conceptul de identitate.