Crimă la Strasbourg
Julian Mathis, tânărul moștenitor al prestigioasei podgorii Clos-Mathis și Clara Lemestre, un oenolog de top angajată recent, sunt pe cale să găzduiască o degustare a unei cuvée speciale de vin alsacian pentru investitorii străini bogați, atunci când vinul nu are deloc culoarea albă, ci roz! În interiorul rezervorului descoperă cadavrul tatălui lui Julian, Ronald Mathis, cu ochii lipiți cu adeziv!