De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
Două creaturi luminoase se luptă pentru a impresiona o femelă. Fiecare vrea s-o cucerească printr-un spectacol de lumini mai bun decât al rivalului său.
„Shine” e o poveste de dragoste vizuală despre importanța competiției sănătoase. Filmul arată că nu mereu câștigă cel mai puternic, rapid sau atrăgător, ci uneori lumina interioară strălucește cel mai tare. Filmul reinventează clasica poveste a bărbaților care se luptă pentru inima unei femei atrăgătoare. Însă, de data asta, rivalii sunt două creaturi blănoase care se duelează cu puterea de a străluci. Bătălia pentru cea mai puternică lumină e intensă, iar lupta e acerbă. Sunt în flăcări... până când unul se frige!