Viața la intensitate maximă
Film bazat pe întâmplări reale: Julie ar fi renunțat la toate visurile ei dacă ar fi ascultat de medici, de părinți și de cei din jur. Boala amenința să-i distrugă plămânii. Dar adolescenta de 16 ani face doar ce-o taie capul și își trăiește viața din plin. Îndrăgostită nebunește de primul ei iubit, rămâne însărcinată cu el și hotărăște să păstreze copilul.
Film bazat pe întâmplări reale: Julie ar fi renunțat la toate visurile ei dacă ar fi ascultat de medici, de părinți și de cei din jur. Boala amenința să-i distrugă plămânii. Dar adolescenta de 16 ani face doar ce-o taie capul și își trăiește viața din plin. Îndrăgostită nebunește de primul ei iubit, rămâne însărcinată cu el și hotărăște să păstreze copilul. Le ascunde sarcina părinților și medicilor. Fie ce-o fi! Julie sfidează lumea adulților, înarmată cu o convingere care ne poate servi tuturor drept lecție: tocmai pentru că poate fi scurtă, viața trebuie să fie intensă.