Chip și Dale: Salvatorii
Chip și Dale trăiesc în Los Angeles, printre oameni și personaje animate, dar viețile lor s-au schimbat. Serialul lor TV de succes a fost anulat în urmă cu mulți ani, iar cei doi vechi prieteni s-au despărțit. Dar, când un fost membru al distribuției dispare în mod misterios, Chip și Dale trebuie să redevină detectivii Salvatori, pentru a-și recupera prietenul.