Călătorie Spre Centrul Pământului
Diego și prietenii lui își petrec vara în tabăra condusă de Pompilio Calderón, un explorator excentric. Acolo ei găsesc un medalion care îi aparținuse Polei, bunica lui Diego. Călcându-i acesteia pe urme, ei vor trăi o aventură incredibilă într-o dimensiune paralelă, în timp ce încearcă să salveze planeta de la dezastru.
Diego visează ca reușitele lui din jocurile video să se transforme în explorări reale. E un copil creativ și curios, inventator și lider al grupului său de prieteni. Diego își petrece vara alături de prietenii lui în tabăra condusă de Pompilio Calderón, un explorator excentric și faimos. Acolo ei găsesc un medalion care îi aparținuse Polei, bunica lui Diego. Călcându-i acesteia pe urme, ei vor descoperi niște ruine și un portal misterios către „Dimensiunea Verne”, un univers paralel care este ceea ce ar fi putut fi și planeta noastră dacă nu ar fi existat lăcomia distrugătoare a oamenilor. Ei trăiesc o aventură incredibilă în încercarea de a o ajuta pe Pola să echilibreze ambele dimensiuni și să salveze planeta de la dezastru.
Pola descoperă un dezechilibru în câmpul magnetic al Pământului și se duce în dimensiunea Verne.
Pola și Diego trebuie să restabilească echilibrul câmpului magnetic al Pământului… repede!
Peștera este inundată, iar curenții despart grupul! Au toți de înfruntat noi pericole.
Pola și Pompilio folosesc carapacea unei țestoase uriașe pentru a naviga pe un râu toxic periculos.
Martín cercetează baza de la Polul Nord. El descoperă că familia Calderón forează Pământul.
Martín pune în aplicare planul de distrugere a forezei ultrasonice a Calderónilor, dar este prins.
Diego reușește să închidă fisura și își roagă bunica să nu le șteargă memoria prietenilor lui.