The Wonder Years
Povestea familiei Williams la sfârșitul anilor ’60, văzută de Dean, un băiat inventiv de 12 ani. Prin prisma înțelepciunii anilor de maturitate, amintirile pline de speranță și de umor din trecutul lui Dean aduc în centrul atenției bucuriile și necazurile vieții unei familii afro-americane din clasa de mijloc care locuiește în Montgomery, Alabama, precum și prieteniile, râsetele și lecțiile trăite.