Rio
Blu, un papagal rar, care nu știe să zboare, pleacă de acasă din Minnesota cu destinația Rio să își salveze specia. Acolo dă nas în nas cu independenta și exuberanta Jewel, iar împreună își desfac aripile în aventura vieții lor.