Mica Femeie
O adaptare a cărții lui Philippe Jaenada, Micuța femeie. Este noiembrie 1953 și Pauline Dubuisson este acuzată că și-a ucis iubitul cu sânge rece. Dar cine este această tânără al cărei cap îl vrea pe o farfurie toată Franța? Este o parvenită rece și calculată?