Maturizare, Comedie
Faimoasele surori cântăreţe Aly şi AJ joacă în noua comedie de la Disney Channel, "Frumoasele de la lăptărie". Taylor şi Courtney Callum, bogate şi super-răsfăţate, au multe de învăţat când tatăl lor le trimite să lucreze peste vară la fabrica de lapte a familiei, în timp ce el pleacă într-o mult-aşteptată vacanţă. Cele două surori se străduiesc să împace provocările popularităţii, dragostea pentru doi băieţi drăguţi şi necazurile maturizării. Vor reuşi oare frumoasele să salveze afacerea familiei şi, în acelaşi timp, să devină oameni mai buni?