Garfield
Mulțumit de locul său, motanul Garfield devine gelos pe noul patruped din casă, un cățel pe nume Odie, care acum primește toată atenția stăpânului. Așa că, Garfield îl ademenește pe Odie să iasă din casă, dar apoi se simte vinovat când acesta se aventurează în necunoscut și se pierde. Când află că Odie e în pericol, Garfield sare în ajutorul său, dar doar cu burtica plină cu lasagna.