Nič sa nám nestalo
Aktan a Lal sa počas nečakaného obdobia svojho života bezhlavo zamilujú. Napriek všetkým prekážkam si nedokážu odolať. Nerozumejú tomu, čo sa skrýva za touto príťažlivosťou ani prečo sa od seba nedokážu odpútať, aj keď medzi nimi dochádza ku konfliktom. Láska ich však naučí, kým skutočne sú, keď sa ich vášnivé puto zmení na búrlivú vnútornú cestu plnú krehkosti, skrytých emócií a bolesti.
V období svojho života, keď to najmenej očakávajú, sa Aktan a Lal ocitnú tvárou v tvár láske, ktorú nedokážu ovládať. Napriek všetkým rozdielom a prekážkam medzi nimi cítia neodolateľnú príťažlivosť. Ako dvaja ľudia z odlišných svetov podľahnú kúzlu nekonečnej lásky a začnú znovu objavovať seba samých aj jeden druhého. Ich vzťah sa stáva očarujúcim romantickým príbehom, no zároveň aj búrlivou a otrasnou vnútornou cestou. Ich láska sa mení na zrkadlo, ktoré odráža krehkosť, výčitky, potlačené emócie a bremená minulosti. Spoločne napokon pochopia, že možno iba láska nás dokáže naučiť, kým v skutočnosti sme.
Lal a Aktan sa stretnú na večierku. Nezvyčajná vzájomná príťažlivosť otrasie oboma ich životmi.
Lal a Aktan sú spočiatku šťastní, no žiarlivosť zničí ich iskru a prinúti ich čeliť realite.
Lal začne žiarliť na Aktanovu novú kolegyňu Hare. Na výročie Lal a Aktana prepukne kríza.
Lal a Aktan sa so zlomeným srdcom vyrovnávajú po svojom, no ani jeden z nich nedokáže zabudnúť.
Pod ťarchou svojej lásky sa Aktan s Lal navzájom vinia, až príde Lal s odvážnym návrhom.
Lal a Aktan sa opäť dajú dokopy, no nové rozhodnutia ich privedú k poslednej konfrontácii.